Afgelopen juni was ik zo blij als een kind in een snoepwinkel toen ik op Schiphol dit MAC Packed To Go setje kocht. De blush (bronzer, maar in mijn ogen gewoon blush) die daar in zit, Refined Golden, werd al heel snel mijn favoriet, want de kleur is echt lovely en staat me heel natuurlijk. Tijdens de vakantie viel het me al op dat de blush aan de zijkanten steeds kleine beetjes begon te brokkelen. Als je goed kijkt op de foto hierboven zie je dat er aan de rechterkant al een klein stukje afgebroken was. En zo bleef het maar doorgaan, er kwamen zelfs barsten in van links naar rechts. De blush ligt hier gewoon in de kast, maar elke keer als ik hem open maakte of mijn kwast er overheen haalde kwamen er aan de zijkant meer stukjes los. Ik heb het even aangekeken, maar een dikke week geleden zag mijn mooie blush er zo uit:
Dat is toch even een mimimimiiiimomentje :( Nadat ik er over twitterde kreeg ik (bedankt Sandra!) de tip om toch maar even langs een MAC counter te gaan, want een blush van 2 maand oud hoort er natuurlijk niet zo uit te zien. Ik heb eerst maar eens gebeld naar de counter die voor mij het dichtste in de buurt is, want om nou voor nop op en neer te rijden nee hehe. De MUA gaf aan dat ik maar langs moest komen zodat ze de blush konden bekijken. Dus wij erheen. Ik had al weinig hoop aangezien ik hem op Schiphol heb gekocht (wordt niet als Nederland gezien), maar ik werd blij verrast want ik ging met een volledig nieuwe blush naar huis dankzij een van de MUA ‘s die ook tevens de manager van de MAC counter in Groningen is :hart. Dat is nog eens service. Eigenlijk mocht ze me niet helpen, maar ze vond het niet kunnen dat een blush er na 2 maanden zo uitzag dus heeft ze het toch gedaan en daar ben ik erg blij mee.
Ik heb ook maar even een foto gemaakt van de nieuwe bronzer lekker in het zonnetje. De pan ziet er heel anders uit dan de vorige en nergens afbrokkelende stukjes, een happy Madelon hier ;) Zien jullie die prachtige sparkles ook? :hart
Wow prachtig! Wat super dat je een nieuwe hebt gekregen! Ik bedacht me ineens…zou het aan het spiegeltje hebben gelegen dan deze niet goed in het doosje zat en op de blush drukte?
Fijn dat je een nieuwe hebt!
Dat heb ik me ook afgevraagd…Ik denk zelf eerlijk gezegd dat het poeder niet goed in de pan is gepressed tijdens de fabricatie. Want het liet beetje voor beetje gewoon los. Er bleef niks zitten in de pan zeg maar.
MAC does it again! Ik ben zoo blij met hun kwaliteit en service! Zelfs de luxe merken kunnen hier niet aan tippen vind ik ( Dior, Chanel,…)
Dat ben ik volledig met je eens. :D
Wat vaag zeg dat dat gebeurde! Wel fijn dat MAC je een nieuwe geeft :)
wauw, dat is echt wel een goede service!
Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Dat is nog eens goede service. De bronzer is trouwens prachtig!!!!
wat leuk! Ik vind het ook niet kunnen dat je bronzer al na 2 maanden uit mekaar valt! Goede service van Mac :)
Wow wat een luxe! Je had hem trouwens ook zelf kunnen maken, dan istie weer precies zoals eerst.
Ik neem aan dat je dan bedoelt door hem zelf te pressen? Dat had ik inderdaad zelf kunnen doen. Maar bij een product wat ik nog maar zo kort in mijn bezit heb ga ik zelf niet aan prutsen, dan is er eerder spraken van een ondeugdelijk product en is het aan het merk om dat voor mij op te lossen of me een vervanging aan te bieden (nl wetgeving) en dat hebben ze echt keurig gedaan!
zonde he als dat gebeurt… maar wat een goede service… alleen op de foto van je nieuwe bronzer lijkt het net of het een andere kleur is als je oude bronzer…
Klopt. De foto van de nieuwe bronzer is in zonlicht genomen om ook de mooie glitter erin te laten zien en de foto van de verbrokkelde oude bronzer is in indirect zonlicht genomen, donkerder dus :)
MAC producten in de setjes zijn vaak minder goede kwaliteit dan de losse verkoop. Dat is bijvoorbeeld ook zo met brushes. Als er een holiday set uit komt, dan zijn de brushes erin mass produced en de MAC brushes die je zo los kan kopen, worden met de hand gemaakt. Daar kan het misschien wel aan liggen. Wel erg zonde, maar top service dat je gewoon een gloedje nieuwe mee hebt gekregen zonder problemen!
O dat wist ik niet, daar kun je wel eens gelijk in hebben dan! Dan is het helemaal topservice inderdaad ;)
Wat een goeie service! Fijn dat je een nieuwe hebt gekregen :)
Wat een fijne service, mooi dat je een nieuwe hebt gekregen!
Kijk dat is nog eens goede service!!
Vreemd zeg, dat zo’n bronzer ineens helemaal uit elkaar valt. Maar fijn dat je weer een mooi nieuw exemplaar hebt! :D
Wat een service!
YAY ben blij voor je dat ze hem hebben vervangen!!! Tis echt een onwijs mooie bronzer!!!!
Enne, graag gedaan :)
Wat een top service! Geniet lekker van je nieuwe blush!
Wat Noelle zegt is (helaas) helemaal waar. Maar echt superfijn dat je een nieuwe hebt gekregen!
Wat aardig dat ze je toch geholpen heeft! :) Zou zo een “duim” artikel in de consumentengids kunnen zijn :)
Het lijkt wel alsof er teveel in zat, en langzaam de druk opgebouwd is en toen *pats* kapot. Of misschien als een sterretje in een ruit… (had je langs carglass moeten gaan hihi)
Gelukkig goed opgelost want een blush die zoveel kost (ik geloof toch dat het best prijzig is of niet?) zou er niet zo mogen uitzien na 2 maanden. Goed dat je terugging. Ik zou het hoogstwaarschijnlijk weer niet gedurfd hebben.
Ik geloof dat deze bronzer 22 of 23 euro kost als je hem los koopt. Vind ik wel prijzig ja, daarom ben ik ook zo blij dat ik een nieuwe kreeg ;)
Gelukkig heb je een nieuwe gekregen. Wat vreemd dat hij opeens begonnen te brokkelen.
Dat is nog eens service! Fijn dat je een nieuwe gekregen hebt.
Awh, fijn dat het goed is afgelopen!